Testimoni vitamin C Shaklee 😍

        Assalamualaikum dan hi Korang......Harini datang lagi saya untuk bercerita mengenai testimoni pengguna yang telah menggunakan vitamin C Shaklee ni.....Wahhh tak sabarnya kita nak tengokkan perubahan yang pengguna Shaklee ni dapat setelah mereka mengamalkan produk Shaklee........

Ni merupakan para testimoni yang telah lama menggunakan produk vitamin C Shaklee 😍..

            TESTIMONI #1


Bengkak tonsil hilang. Kulit makin cerah dan berseri.Sudah tiada lagi bengkak tonsil apabila demam. Sudah tiada juga ulser mulut jika kurang air.Jika badan rasa mahu demam, ambil Vit C, Alhamdulillah Allah izinkan tak jadi demam dan 1 lagi Shaklee Effect lepas amal Vit C ni, saya rasa kulit makin cerah. Kulit saya sangat la cepat burn. Kalau berjemur di bawah matahari lama sikit, akan ada kesan tu. Tapi, lepas amal Shaklee ni, terutama Vit C ni, ramai yang tegur kulit makin berseri. Awww. Bahagia gitteww. Gitulah keadaannya.Saya sangat bersyukur lepas amal vit c ni, kesihatan bertambah baik. Anak yang menyusu pun kurang demam dan selsema.

 Ha korang boleh tengok hasil dari testimoni kita yang pertama😍.... Memang berkesan sungguh la produk vitamin c Shaklee ni......Tak menyesal sekiranya Korang beli vitamin C Shaklee ni.

              TESTIMONI #2


Wahhh Korang tengok satu lagi pengguna vitamin C Shaklee ni......Jerawatnya sudah hilang dan kulit beliau Pon semakin baik.. Tambahan pula sistem imun badan beliau yang semakin kuat menyebabkan beliau susah untuk mendapat demam dan selsema.πŸ‘πŸ‘

          

            TESTIMONI #3


Ha Korang tengok ni kulit mereka semakin pulih dan cantik setelah mengamalkan produk vitamin C Shaklee ni...😍😍


          TESTIMONI #5


Ha Korang sendiri boleh lihat testimoni kita ni.....yang beliau sudah jarang demam dan jerawat Pon susah dah nak timbul......Manakala kulit beliau Pon sudah semakin cantikkk😍😍😍😍.....
Wahhhh!! Tak sia-sia beliau amalkan produk vitamin C Shaklee..



            Ha Korang boleh tengok sendirikan testimoni yang saya tulis diatas and korang nak tahu vitamin C ni murah sangat kerana bawah pada rm 100 ja😍😍😍...Dah la boleh tahan sampai 6 bulan....Memang berbaloi sungguh la kalau nk dikatakan πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘




  Ha video di atas merupakan video kebaikan vitamin C Shaklee and sekiranya Korang nak tahu lebih lanjut lanjut mengenai vitamin C Shaklee ni......Korang boleh whatsapp no saya iaitu 01116496729....

Sekian sahaja daripada saya........Terima kasih kerana meluangkan masa anda untuk membaca blog saya😘😘.

Comments

Popular Posts